27 Temmuz 2013 Cumartesi


İnternet Reklamcılığının Önemi

Tüm Dünyada internet reklamcılığının önemi çok yüksek seviyelerde iken, Türkiye'de bu konu hakkında insanlar henüz tam olarak bilinçli seviyeye malesef gelememişlerdir. Amerika'da reklam verenler firmalar ve kişiler üzerinde yapılan araştırmalarda, reklam verenlerin %20 sinin internet reklamcılığını tercih ettiği görülmektedir, Türkiye'de ise bu durum tam aksine olmakla berbaber bu oran %2 civarındadır. Bu anlayış Türkiye'de İnternet reklacımlığının daha ileri seviyelere gelmesinde olumsuz olarak etkilemektedir.

İnternet Reklamcılığı
Türkiye olarak tüm dünya gelişimlerini malesef geriden takip etmekteyiz. Ancak Türkiye'deki internet kullanım oranlarını göz önünde bulundurursak çok kısa bir zaman içinde Avrupa'daki internet reklamcılık seviyelerine gelebileceğimiz tahmin edebiliriz. 
İnternet reklamcılığı konusunda şimdiden yerini alan firma veya kuruluşlar bu süreçte çok kararlı çıkacakları kesindir. Uzun vadeli düşünen kurumsal firmalar yatırımlarını internet ve bilişim sektörü üzerine yaptıkları da aşikardır.
İnternet reklamcılığında; çok düşük maliyetlerde ve tamamen hedef kitlenize hitap ederek reklamlarınız çok kolay bir şekilde oluşturup sektörünüzde birkaç adım öne çıkmanız mümkündür. Belirlediğiniz anahtar kelimeler ile konuyla ilgili arama yapanlar çok pratik bire şekilde reklamlarınıza ulaşacağından , sizler de başarıya çok çabuk ulaşmış olacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder